Unbelieveable // Unglaublich from 75 to 100 Euro in 7/10
Karl is a trader and he is doing his job perfectly since a long time now
He only want to have clients who are fair and go the same direction, but if you want, i can manage a test with him for you.
Please send a email to Karl and tell him that bigdollar has invited you, his email is
breitner.karl1965gmail.com
Please have also 75, 150, 225 or 300, 600, 900 or 1200 Euro for him in your Cosmicpay account.
do not write to him if you do not know for sure that you want to invest
///// DEUTSCHLAND
Karl ist in Deutschland schon bekannt, er macht einen tollen Job.Er traded immer 75 Euro auf 100 und zahlt dann alles wieder aus. Das macht er schon eine lange Zeit
Wer das mal testen will muss 75, 150, 225 300, 600, 900 1200 Euro auf seinem Cosmicpay account bereit halten und Ihm dann schreiben, an
breitner.karl1965gmail.com bitte meinen Usernamen angeben, @bigdollar@ ich bekomme eine Provision
Bitte schreiben Sie ihn nur an, wenn Sie es ernst meinen. Sie koennen es gerne eine Weile testen mit nur 75 Euro
Sie werden begeistert sein.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Sie erhalten diese Email, weil Sie weitere Infos wollten. Sie werden keine weitere Mail erhalten
You got this mail because you request for more information, you will not get any further mail.